Ada***

Ben bu hayatta hiç kimseye güvenmem farklı sanarsin ama diyerleri gibi oda oda güvenimi kırdı ama anladım hiç kimseye guvenlicem
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan bazen hayatta öyle olaylar yaşar ki… Üzgün ve kırgın olduğunu ancak acı sözler, acı dolu sözler,acı veren sözler ya da acı verici sözler ile ifade edebilir.
Gidirem sana ne🌼 Gezirem sana ne Edirem sana ne Sana ne sana ne 🤨
Bu hayatta hiç mutlu olmadım Belki öbür dünyada mutlu olurum 😥
En acı şey ayrılıktır ve ölmektir ben bunu çok iyi anladım. Sevdiğin insana o kadarda güvenme! Gün gelir bakarsın arkandan vurur.