4tarafimsuu

4tarafimsuu
@adaaaaaaaaaa
Yüreğimizi de alıp gidelim bizi anlayanların yanına...
"Niye darbeyi hep en çok güvendiklerimizden aldık? "
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Yeni doğuşlar, yeni umutlar" (Köklenmicek sanmıştım ama tuttuuuuu🥳🥳🥳)
"Ben, yalnız kalabilen insanları severim. Onlar, güçlü ve kendine yetebilen insanlardır. Bir grubun parçası olup sürü psikolojisiyle hareket etmeyen, kendi özgül ağırlığı bulunan ve kendisiyle barışık olan bu insanlar, yaratıcı eylemlerde bulunabilirler. Büyük sanat adamları, büyük fikir ve bilim insanları hep yalnızlığın çocuklarıdır. " ~Paragraf kitabım
Ne zaman bitecek bu çile?