a.genç

Şeytan kız öfkeliydi . Sevgililerinden biriyle kavga etmişti herhalde. Yolun sonundakiyle mi , yoksa başındakiyle mi acaba ?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Xururuca!" "Ne var?" "Ağlamak kötü bir şey mi?" "Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir,budala. Neden sordun?" "Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes..."️
...Uyuyalım. İnsan uyudu mu her şeyi unutur.
Hepimiz büyüktük. Küçük küçük parçalarla, aynı üzüntüden payını alan büyük ve üzgün kişiler...
"Kimseden hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına da uğramamış oluyorum."️