a.genç

Geceye bir söz bırak...
"Ve aslında hayat dediğin; Yaşayabildiğin kadar güzeldir..!" 🐾 Can Yücel
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kırılan her şeyin sesi çıkıyor da, İnsan kırılınca sesi çıkmıyor ... 💔🎈
"Allah’ım Gönlümüzde olanı hakkımızda hayırlı eyle, hakkımızda hayırlı olana gönlümüzü razı eyle!..."🕊️
Bir çocuk kalmış içimde, bu yolları hâlâ umutla koşmamdan belli. | mûtenâ.🐾🌾
“Sözcüklere gerek kalmadan beni anlayacaklarını sandım.” Vincent Van Gogh