Nida

Nida
@adarkworld
'𝑰 𝒏𝒆𝒆𝒅 𝒂 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒌 𝒊𝒏 𝒍𝒊𝒇𝒆. 𝑬𝒅𝒂 𝑬𝒔𝒎𝒂 𝑬𝒈𝒆 𝑬𝒎𝒓𝒆
Normal şartlarda iyi biriyimdir , ama şartlar normal değil
Reklam
Günaydın 1k ☀️
Doğum günlerini çok seviyorum çünkü yakınlarım o gün " iyiki varsın "diyor
Dışarıdan soğuk ve egolu gözüküp yakınlarına aşırı komik olmak ... tarzımız budur