Nida

Nida
@adarkworld
'𝑰 𝒏𝒆𝒆𝒅 𝒂 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒌 𝒊𝒏 𝒍𝒊𝒇𝒆. 𝑬𝒅𝒂 𝑬𝒔𝒎𝒂 𝑬𝒈𝒆 𝑬𝒎𝒓𝒆
Kimsenin en değerlisi olmayı beceremedim ...
Reklam
Herkesin benden nefret ettiğinin farkındayım merak etmeyin bende kendimden nefret ediyorum ...
Atatürk dediğiniz kadar ALLAH deseydiniz daha iyi yerlerde olabilirdik .
Geç yazana geç yazarım Soğuk olana buz gibi olurum Değer göstermeyeni hiç sayarım artık böyle =)