Nida

Nida
@adarkworld
'𝑰 𝒏𝒆𝒆𝒅 𝒂 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒌 𝒊𝒏 𝒍𝒊𝒇𝒆. 𝑬𝒅𝒂 𝑬𝒔𝒎𝒂 𝑬𝒈𝒆 𝑬𝒎𝒓𝒆
Mutlu olmayı yarına bırakmak, karşıya geçmek için nehrin durmasını beklemeye benzer ve bilirsin o nehir asla durmaz.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hatırlama, Gönül Dağı’ndaki “Gül” kadar güzel ise “Unutulmak” Hüzün Dağı’ndaki diken kadar acıdır.
Hiç bilmediğim "O" kokunu çok özlüyorum.
Pişman değilim. Sadece dön bak arkana... Ne için nelerden vazgeçtin. Neler dururken neyi seçtin. Nazım Hikmet