Nida

Nida
@adarkworld
'𝑰 𝒏𝒆𝒆𝒅 𝒂 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒌 𝒊𝒏 𝒍𝒊𝒇𝒆. 𝑬𝒅𝒂 𝑬𝒔𝒎𝒂 𝑬𝒈𝒆 𝑬𝒎𝒓𝒆
100 BEĞENİ LÜTFENN
Neyim olursan ol , ama hayal kırıklığım olma . Orası çok kalabalık tanıyamam ...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
zaqa.net/mnidda SORUN lütfeeeeeeeennnnn
Takipçimi 400 yapmak için şu andan beri itibaren takip edenleri ben de takip ediyorum Bazılarını etmeyebilirim Mesela dayılar =)
Hangi Takımlısınız 𝐺𝑎𝑙𝑎𝑡𝑎𝑠𝑎𝑟𝑎𝑦💛❤️ "ADIMIZ ASLAN İŞİMİZ DESTAN ALAYINA İSYAN ÖLÜMÜNE ULTRASLAN"
Adımız aslan, işimiz destan. Alayına isyan, ölümüne ultrAslan 𝐺𝑎𝑙𝑎𝑡𝑎𝑠𝑎𝑟𝑎𝑦💛❤️ 𝐺𝑎𝑙𝑎𝑡𝑎𝑠𝑎𝑟𝑎𝑦💛❤️ 𝐺𝑎𝑙𝑎𝑡𝑎𝑠𝑎𝑟𝑎𝑦💛❤️ 𝐺𝑎𝑙𝑎𝑡𝑎𝑠𝑎𝑟𝑎𝑦💛❤️ 𝐺𝑎𝑙𝑎𝑡𝑎𝑠𝑎𝑟𝑎𝑦💛❤️