Adem Köroğlu

normallik
"Normallik fikir birliğinden başka bir şey değildir." Bu gayet normal duran cümle üstünde neden bu kadar durdum bilmiyorum. Hayatımızdaki bazı şeyler var ki sırf insanların çoğunluğu öyle olmaları gerektiğine inandığı için yerleşiyor ve normlaşıyor. Hayatımda çoğu durumda sadece normal olmayı istiyordum, gerçekten bazı durumlara ayak uydurmakta zorlanıyordum. Ama anladım ki normal olmak veya olmaya çalışmak çok aptalca. Biz bireylerden oluşuyoruz. Her insan tektir, her bireyin kendi özellikleri, içgüdüleri, farklı beğenileri, istekleri serüven biçimleri var. Sadece kendimiz olmak ve özgün olmak, gerekirse farklı olarak yaşamak, önemli olan gerçekten YAŞAMAK. Veronika ölmek istiyor adlı eseri okurken birkaç aydınlanma yaşadım, paylaşmak istedim sadece öylece içimden geldi.. Veronika Ölmek İstiyor Paulo Coelho
Öyle İçimden Geldi..
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İnsanlar hiçbir zaman kendilerine anlatılan bir şeyi öğrenmezler, kendi çabalarıyla öğrenirler yalnızca.
Yani benim gibiler..
Kendi dünyasında yaşayan herkes delidir. Şizofrenler, psikopatlar, manyaklar. Yani başkalarından farklı olanlar.
Sayfa 45·Kitabı okudu

Adem Köroğlu

, 2023 okuma hedefini ekledi.
2023 OKUMA HEDEFİ
7/50 kitap - %14 tamamlandı
7 kitap okudu
50 kitap
1.491 sayfa
0 inceleme
11 alıntı

Adem Köroğlu

, 2022 okuma hedefini güncelledi.
2022 OKUMA HEDEFİ
43/40 kitap - %108 tamamlandı
43 kitap okudu
40 kitap
10bin sayfa
1 inceleme
32 alıntı