Bir duruşu olmalı insanın,
Bir bakışı,
Bir anlayışı,
Bir aşkı,
Bir davası olmalı..
Gökyüzüne bakmayanların kalbi daha çok kirlenir..
Ve insan en çok göğe vurgun,
Sonra zifiriliğe,şiire..
Ve hep Allah’a..
Uçmayı öğrenmeden göçmeye mecbur kalmış gibi kalbimiz..
Ah şu yalnızlık kemik gibi,
Ne yana dönsem batar,
Çünkü kırıldım saç uçlarıma kadar..
Şu küçücük kalpte ne hakkın yüklü
Beni kabullen, kendini yanına,al gidelim.
Çıktığım her yerin kapısını sert kapatmamla tanınırken,
Senin kapın çarpmasın diye elimi koydum..
Şimdilik yoksun,üstelik uzaktasın,
Ellerin yapayalnız biliyorum,
Gözlerin dalıyor yine,hep benim için olmalı.
Yine de biri çıksa ,nasılsın dese,
Alışkanlık iyim diyeceğim..
Neyse..
Bitti o şiir, başka mısra gerekmez..
Cahit Zarifoğlu