ademkck

ademkck
Zaafı olan ölür.
konya
Erzurum, 4 Nisan
29 okur puanı
Mayıs 2022 tarihinde katıldı
Ve kitabın sonu şöyle biter..."Birinde kül olduysan bir başkasını ısıtamazsın."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Tarifsiz yalnızlıklar içinde yaşayıp gidiyoruz , özellikle en derin ve en önemli konularda hepsinden çok büyüyor yalnızlığımız.
Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım...
Ben bu hayata benden gitmek isteyenlerin önünde kapı olmaya gelmedim. siz değerliyseniz, ben de değerliyim.