Agusto

Agusto
Dört büyük roman üstüne iki şişe şiir içmişiz.
Sinop üni
Malatya-Sinop
Malatya, 10 Mayıs
265 okur puanı
Kasım 2019 tarihinde katıldı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
’Sana önce Şiirlerin tadını Aşkların tadını Kitaplardan tattırmalıyım Resimlerden duyurmalıyım, resimlerden…’
Bir kere duyursam hele güzelliğini, tadını, Sonra oturup hüngür hüngür ağlasam Boş geçirdiğim, bağırmadığım sustuğum günlere
Söylemeliyim Yok Yok… meydanlarda bağırmalıyım, Bu küçük Güllerin buram buram tüttüğü Anadolu şehri kahvesinde Kiraz mevsiminin Sevişme vakti olduğunu.’ Senden sonra anlaşılır ancak Boşluğu her şeyin Seninle beraberdir dolu kadehler Şaraplar seninle aziz Cıgaralar seninle tüter Ocaklar seninle yanar.
Şimdiye kadar neden gökyüzü değildi? Niye böyle oldu? Neden kitapları severdim?