ahu çelik

ahu çelik
@ahunuzzz
dipteyim sondayım depresyondayım 🥂
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
merkür retrosu bitsin artık
mesaj atın
oha ne garip her şey