Ahu

Ahu
@ahuya
Tanrım dedim;bıraksınlar beni artık!
okuyorum
lise
İstanbul
Manisa
15 okur puanı
Ekim 2021 tarihinde katıldı
Sadie? -Hmm? Seni seviyorum. -Bende seni. -Sonra görüşürüz. Tamam.
Dizi Alıntısı
Reklam
Bilmem kardeş meyvayı soymadan içinden ne çıkacak bilmem.
Dizi Alıntısı
“Ben utangaç bir kalbi taşırım geceden. Ben sana aşık olduğumu, ölsem söyleyemem.”
Dedi 'para lazım, çok para' Zagor'a avukat tutacakmış. İlerde öderim, dedi. Esnafız ya biz de, 'nasıl?' diye sormuş bulunduk. Orospuluk yaparım, dedi. İçime bi' şey oturdu, ağlamaya başladım, ama ne ağlamak.
Dizi Alıntısı
Behzat-Bir şey soracağım sana. Esra-Ne? Behzat-Evlensen ya benle. Esra-Ne? Behzat-Evlenecek misin? Esra-Evet.
Film Replikleri <3
Reklam