esra ak

Bir mum diğerini tutuşturmakla ışığından birşey kaybetmez.......
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bu ara Tess Gerritsen okuyorum....Daha doğrusu kitapları okumuyorum yutuyorum...