Akınizm

Akınizm
@akinizm
Kapalı bir kitabın ya da bir beynin içinde ki bilginin kime ne faydası olabilir ki. Bir çok şey gibi bilginin de paylaşılması gereken birşey olduğunu düşünüyorum.
Üniversite
İstanbul
31 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Umut iyi bir şeydir. Belki de en iyisi. Ve iyi şeyler asla ölmez.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hayalle yaşarken gerçek dünyada, zamanı içmişiz haberimiz yok. Ömürle yüz yüze geldik aynada harcanıp gitmişiz haberimiz yok ...
Mutlu hayat yoktur, mutlu anlar vardır.
Aşıklarla başa çıkacak gücün yoksa eğer; Aşka öyleyse ne diye hayret ediyorsun, etme.
Duydum ki bizi bırakmaya azmediyorsun, etme. Başka bir yar, başka bir dosta meylediyorsun, etme. Sen yadeller dünyasında ne arıyorsun yabancı? Hangi hasta gönüllüyü kastediyorsun, etme. Çalma bizi, bizden bizi, gitme o ellere doğru. Çalınmış başkalarına nazar ediyorsun, etme