Kapalı bir kitabın ya da bir beynin içinde ki bilginin kime ne faydası olabilir ki. Bir çok şey gibi bilginin de paylaşılması gereken birşey olduğunu düşünüyorum.
Duydum ki bizi bırakmaya azmediyorsun, etme.
Başka bir yar, başka bir dosta meylediyorsun, etme.
Sen yadeller dünyasında ne arıyorsun yabancı?
Hangi hasta gönüllüyü kastediyorsun, etme.
Çalma bizi, bizden bizi, gitme o ellere doğru.
Çalınmış başkalarına nazar ediyorsun, etme