Gönül akttan

Anlamalıydım.. İlk gidişin değildi sonuçta 😏
Reklam
・・・ Hayata dair ısrarcı olmamış olabilirim. Pek istikrarlı da sayılmam. Her şeyden çabuk sıkıldığımda doğrudur. Tamam; bir de geç kalma huyum var. Çabuk yorulmuş da olabilirim. Bazen gıcıklaşabiliyorum hak ediyorlar. Sinirlenince sesimin tonunu kontrol edemiyor da olabilirim. Son zamanlar da acayip duygusallaştığım da doğrudur. Kırılıyor olabilirim. Yalnız ağlıyor da olabilirim . Sevdiklerimi de özlüyorum . Gereğinden fazla açıklama yapmam,yanlış anlaşılma korkusundan olabilir. Pişmanlıklarla da dolu olabilirim. Kimseye güvenmediğimde arama mesafe koymuş olabilirim. Güçlü görünüyor olmam, her daim Allah’a sığındığım için olabilir. Her şeye rağmen gülümsediğim de doğrudur. Ama netice de insanım işte. Yaralarımı göstermiyor olmam , yaralı olmadığım anlamına gelmez .
~Sana yaklaşmak isteyen yaklaşır, görmek isteyen gelip görür. Sesini duymak isteyen seninle iletişim kurar. Bütün bunların önünde insanın içinde bulunduğu şartlar engel olmaz, engel varsa o engel insanın içindedir...
"Meğersem sende bir sığınakmışım geç farkettim "
"yalnız başıma ağladığım bir caddede hayallerimi astım ben şimdi karşıma geçipte bana bu ne halin diye sormayın beni hiç bir zaman anlayamadınız":(