Bu bana bir dergide okuduğum bir yazıyı anımsattı. "Urfa'da gökyüzü üstünüze üstünüze geliyormuş gibi hissedebilirsiniz, sakın şaşırmayın. Çünkü bu şehirde gökyüzü yeryüzüne daha yakın gibidir. Elini havaya kaldırdığında gece yıldız toplattıran, gündüz güneşe dokunduran Urfa. Ve rivayet odur ki bu kısa mesafeden dolayı buraya çok fazla peygamber inmiştir," diye yazıyordu.