mars.

mars.
@alhera
Anlatmak istemiyorum ama anlamanı isterdim.
Meğer ne çok canı yanarmış insanın, Baktığı yerde göremeyince görmek istediğini
Reklam
Bir yalana inanmış olmak sizi aptal yapmaz çünkü saf olmak karaktersiz olmaktan iyidir.
Bazı şeylerin zamana bırakılması gerekir..
Çünkü yerini bilmeyene mutlaka kader yerini öğretir.
Biri senin için doğru kişi değilse bütün gayretini seni üzmek için kullanılır sen onu terk edebilecek kadar güçlü olunca sınavın biter. Manzarası ne kadar güzel olursa olsun seni incitiyorsa o pencereyi kapat.
Sizi parçalayıp uyuyacaklar ve bir şey olmamış gibi devam edecekler ve sizler bir daha üzülmemeyi öğreneceksiniz sonra senin ışığını söndürüp karanlığından şikayet edecekler..
Reklam