Ali ilhan

Ali ilhan
@ali7676
07.10.2019-20:45Z
Acaba iyi bir şey olacak mı? Hayır, dedim kendime. İyi şeyler birdenbire olur; bu kadar bekletmez insanı. Sürüncemede kalan heyecanlardan ancak kötü şeyler çıkar. Ya da hiçbir şey çıkmaz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Birini sevmek için nedenin yoksɑ onu gerçekten seviyorsundur.
Karanlık değil ki, Bu içine düştüğüm. Acı değil, Keder değil ki, İçimde büyüttüğüm. Hani ışığın kör etmesi gibi, Hani ateşin üşütmesi gibi, Tarifi zor, Anlatması zor, Başka bir şey bu. Sadece benim gördüğüm. Sadece benim çektiğim. İliklerime kadar hissettiğim. * Diyeceksiniz ki; Yaşıyorsun işte hayattasın. Elin kolun tutuyor ayaktasın. Diyeceksiniz ki; Aç değil, açıkta değilsin. Ya onca insan ne etsin. Lakin öyle değil işte. Yaşıyor ama nefes alamıyorum. Ayaktayım ama adım atamıyorum. Ellerim var doğru da, Uzanıp tutamıyorum. Demem o ki, Ben derdimi anlatamıyorum gönlümün gülü ömrüm soluyor sensiz ))))))))
HAYAT İŞTE GÜLÜYORUZ MUTLU SANIYORLAR 💔💔🛣🚍
Benim en kötü hikâyemi en güvendiğim insanlar yazdı.
Benim en kötü hikâyemi en güvendiğim insanlar yazdı.😭😭