Sıfır puan olmadığı için 1 vermek zorunda kaldım, hayatımda okuduğum en saçma ve boş kitaplardan biriydi, kağıt israfından başka birşey değil, normalde en azından emek var diyip yapıcı yorum yapmaya çalışıyordum ama bu kitap ve yazar gördüğüm en boş şeylerden biriydi kesinlikle elinize dahi almanızı tavsiye etmiyorum.