Hep paylaşmak istiyordum. Durmadan Rabbimi konuşmak istiyordum. onun bunun tepkisini duymak değil, tam tersi, yürüdüğüm yolun güzelliğini anlatayım istiyordum kendimce...
fazlasıyla mutluyum, huzurluyum ve geçmişe, onun bana sunduklarına dair en ufak bir özlemim bile yok! Bu yüzden de heveslerimle değil, duygularımla besleniyorum.