Aynı yerde bocalar , tabiri caizse kandi kuyruğunun peşinde koşup durursun. Bu noktada da insanın hayattan ne beklediği önem kazanıyor elbette. Beklentilerin neyse, kendine kattıkların da ölçüde oluyor. Eğer hayattan öyle pek bir şey beklemiyorsan, bıkkın şekilde oturduğun yerde kalırsın zaten...
Her birimizde yüce yaradan'ın sihirli yansımları varken, birinin kendini bir diğerinden üstün tutmaya ya da ondan daha normal olduğunu düşünmeye hakkı var mı gerçekten?
Herkes için ilk aşk önemlidir. Benim için de elbette! Düşünün, hayat kendi halinde belli bir rutinde giderken bir gün, daha önce hiç tanışmadığınız , herhangi bir kelimeye, tanıma sığdıramadığınız bir duygu gelip tam kalbinizin orta yerine oturuveriyor. Üstelik bu duyguyla tanıştıktan sonra da bir daha hiçbir şey eskisi gibi olmuyor.
Iman ederim sana yolculuğa. Iman ederim de tereddüt hiç yakamı bırakmaz.
𝐇𝐚𝐧𝐠𝐢 𝐲𝐚𝐩𝐭𝛊𝐠̆𝛊𝐦𝛊𝐧 𝐤𝐚̂𝐟𝐢 𝐨𝐥𝐝𝐮𝐠̆𝐮𝐧𝐚 𝐭𝐞𝐫𝐞𝐝𝐝𝐮̈𝐭𝐬𝐮̈𝐳 𝐞𝐦𝐢𝐧 𝐨𝐥𝐚𝐛𝐢𝐥𝐢𝐫𝐢𝐦 𝐤𝐢 ?
Eminsizlik abdestimde, namazımda sana secdemde dahi bırakmaz yakamı .