En son ne zaman tek başımıza kaldık?
Kendi sessizliğimizden korkuyoruz.
Neyden kaçıyoruz?
Yalnız kalmaktan mı?
Yalnızlık, kimsesizlik değildir.
Yalnızlık sığınılacak bir evdir.
Ağlanacak bir omuza gerek var derler hep. Birini tam anlamıyla anlayabilecek, tümüyle onun yanında olabilecek var mı? Kalıbımı basarım. Beni bana bırakılmasını seviyorum.