... İnsan kendi benliğinin varlığını, ancak gözleri kapalıyken algılayabilir. Işık, daha çok bedenimizin varoluşuyla bağdaşır. Ama karanlık, ruhumuza daha uygun bir ortamdır.
Tapınmak, sonunda Tanrı'nın buyruğunu yerine getirmek değil midir? Peki, Tanrı'nın buyruğu nedir? İnsanların sana nasıl davranmasını istiyorsan, sen de onlara öyle davran! İşte budur Tanrı'nın bizden istediği.