alper uşak

Herkesin bir umudu vardır. Bir savaşı, bir kaybedişi, Bir acısı, bir yalnızlığı, bir hüznü...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan, evrende gövdesi değil, yüreği kadar yer kaplar.
Yeni senemizin tüm İslam alemine hayırlar getirmesini, yaşanan zulümlerin son bulmasını Cenabı Hak'tan niyaz ediyorum... HicriYılbaşı
Allahım! Beni öyle bir bağışla ki, iki cihanda da durumum düzelsin. Bana öyle bir rahmet et ki, iki cihanda da mutlu olayım.
Yarın okullar açılıyor... Tüm öğrenci , öğretmen ve annelerimizin yeni öğretim ve öğrenim yılı hayırlı olsun . Çocuklarımıza Rabbim zihin açıklığı versin inşallah... Amin .