Bir gün kötü insanların kötülük için programladığı süper güçlü YZ'lerle karşılaşırsak, bizi savunmak kendi süper YZ'lerimize düşecektir. Umalım ki onlara değerlerimizi olabildiğince kazandırmış olalım.
Kanımca tarihte Avrupalıların diğer kıtaların (kendilerinden düşük zekalı gördükleri) yerlilerine, halen de insanların diğer hayvanlara reva gördükleriyle günün birinde insan zekasını aşan bir varlığın insanlara yapabilecekleri arasında paralellik kuruluyor.