Antalya Elmalı'da iki çocuk taciz edildiğini resim ile anlatı. Sanat çocukların sesi olurken biz neden susuyoruz. Susmayın. Cahit Zarifoğlu'nun dediği gibi; "Ben bu çağdan nefret ettim. Etimle kemiğimle nefret ettim." Bu çağın çocuklarına, kardeşlerinize sahip çıkın. Onları koruyun. Onlar, geleceğin annne ve babaları. Bazı iğrenç insanlar yüzünden acı çekmek zorunda değiller. Onlar sadece çocuk.
Böyle insanlarla yaşamaktan utanıyorum yemin ederim