İnsanların hayatlarına girip sonra çıkarken hiç mi acımıyorsunuz lan? Oyun mu zannediyorsunuz? Kalkıyorsunuz "ayy aşık oldum" diyip kendinizi eğlendirip sonrada çıkıp gidiyorsunuz hayatımızdan, can acıtmak hoşunuza mı gidiyor ya! Hiç düşünmüyor musunuz o da bir annenin evladı mesela onunda canının acıyabileceğini düşünmüyor musunuz? Seni özleyeceğini, sensiz uyuyamayacağını, sensiz hayatın bir anlamı olmadığını.. düşünemeyeceğini, hiç anlamıyor musunuz? Ya da anlamak mı istiyorsunuz, zevk mi alıyorsunuz bundan? Sevmeyin olm o zaman, zaten sevmiyorsunuz da... İnsanların hayatlarına girip bir rüyaya inandırıp, sonra kâbusa uyandıramasınız!