Öğretmekten ve tartışmaktan çok, düşünmeye ve hissetmeye ihtiyacımız var sanırım. Paylaşımlarımı da bu bağlamda yapmaya çalışıyorum. Kimsenin ideolojisi ya da inancıyla meşgul değilim. İnsanların kutsallarına saygım var. Sadece bazen, dünyaya at gözlüğüyle bakan, bağnaz, sığ insanlara tahammül etmek zorunda kalıyoruz. Farklı bakış açılarıyla çoğalalım, büyüyelim istiyorum. Çünkü ancak farkı fark edenler farklı olup fark yaratabilir...