2018'DE OKUDUĞUM KİTAPLAR VE PUANLAMALARIM
OCAK -13 kitap-
1.Unutulan Kraliçe- Vanora Bennet (3/5)
2.4N 1K "on ikiden sonra"- Büşra Yılmaz(3/5)
3.Kan ve Yıldız Işığı Günleri- Laini Taylor (5/5)
4.Olağanüstü Bir Gece- Stefan Zweig (5/5)
5.Piyon- Aimee Carter (3/5)
6.Vezir- Aimee Carter (5/5)
7.Uzak Yıldızlar- Marissa Meyer