Çok güzel bir manifesto serisine başlıyorum. Bunun gibi bir sürü manifesto biriktirdim hem dinliyorum ve okuyorum bu ara olan takıntım da bu. Ayrıca 6/45 iyi ki var bayiliyorum. Başkaldırıcı tüm yapitlar orada. hiçbir kötü kitabına denk gelmedim çeviriler de oldukça makul bence anlıyoruz en azından. Yabancı hikayeye Türkçe isim koyan yayınevleri kitapları gibi olmadığına, kendine has bir tarzı oldugu için minnettarım
Oldukça kapsamlı, bütün sanatçı ve sanat alanıyla ilgili kişilerin okuması bakış açısı değiştirecek niteliktedir. Akademik bir kitaptır ve ağırdır. Çünkü eski dönem sanatçıların kendi yazdıkları deneme ve mektup yazıları da yer alır. Felsefik bir alt yapı sonucu ve avangard bir tarzı olduğundan anlaşılırlığı tek seferde olmayabilir. Bu tarz kitaplar roman okur gibi okunmayıp kavramsal bir bakış açısıyla ancak anlaşılır olacağından sıradan bir bakış açısıyla okunmamasını tavsiye ediyorum