mehmet asım

mehmet asım
@asimmemet
Bu kadar karanlık olamaz
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Merhaba dostum murteza Sende olmasan ne yaparım bilmiyorum Kime anlatırım derdimi yada kim anlar beni Eğer sıkıldıysan anlatmamdan açık ol bana Susarım bahsetmem ondan bir daha Devam et dostum hadi dök içini Bugün yine sokağın köşesinde bekledim onu Geçeceği anı dakikayı mıh gibi çakmışım aklıma Heyecanla bekliyorum ve bir umutla Daha kendi gelmeden savurdu rüzgar kokusunu Güneş ayrı bir parladı daha bi aydınlandı her yer Çocukluğum sokağı bambaşka bir hal aldı sanki murteza Öylece hayallere daldım kendimce Çay içermisin dedi murteza Demli olsun demli olsun ki dağlasın yürek yaramı dedim Ve devam ettim Aynı duraktan aynı otobüse bindi Arkasından baka kaldım öylece Cesaret edemedim merhaba diyip konuşmaya Dönmesini bekledim yine bir umutla Ayrılmadım sokağın köşesinden utandım da Koca adam dikilmiş sokağın köşesinde ne bekliyor Başka çarem yoktu yüreğim kapılmıştı bir kere İşte böyle murteza bugün yine doluyum Aşkının sağnağı yağıyor yüreğime Ve ben sırılsıklam…
aldandık,aldatıldık yada öyle işte kimsenin bilmedikleri çürüttü belki de yarınlara yazılan mektuplar vardı heyecan sadece sol yanımda değildi gelmeyince cevaplar küstü çiçekler kızıla boyandı gökler ve denizler şüpheli değil benim ölümüm ecelim yalnızca sendin.
Doğmasaydık şu dünyaya Bilmeseydik tatlı ile tuzluyu Kanmasaydık bulutların beyazına Kara kara topraklardı asıl mutluluk
Ne yaptın sen bana dünya... Satırlarımı unuttum..