Geceye ihtiyacım var benim
İhtişamlı aydınlığa değil
Sessizlik yürüsün kaldırımlarında
Boy göstersin siyahın asaleti
Ninnim olsun ıssız sokaklardaki bir kundura sesi
Sadece uyumayı düşüneyim
Baş ucumda dolu bir sürahi
En güzel rüyalardan uyanıp kana kana içeyim
Lakin varmayım ben gündüze
Boğuyor beni kalabalıklar
Oysa ben kabuğumda mutluyum
Tek başıma bir başıma
Yoldaşım yalnızca gölgem
Herkes gibi çekmem güneşi tarafıma
Karanlıklara saklarım her bişeyimi
Ve karanlıkta görmem her birşeyi