Eğitim için ülkesinden göç etmiş ve memleketi ziyareti sırasında yaşadığı olayları anlatan bir eser ve insanların birbirlerine karşı olan acımasız yönlendirmelerini anlatmakta. Okunur mu evet kesinlikle. Okuyuculara güzel okumalar dilerim.
Tüm gece uyusam da sabah kalktığımda hala aynı tükenmişliği, hiçbir şeyin işlemediği o kimyasal hissi duyuyordum. Ve sordum:
" Herkes böyle mi hissediyor peki? "