ครlเ ﻮüгкคภ

ครlเ ﻮüгкคภ
@aslgrkn06
Kalbiniz gibi geçsin hayatınız...
İnterior designer
Yüksek lisans
Ankara
Ankara, 30 Ağustos
28 okur puanı
Ağustos 2019 tarihinde katıldı
“Kimseye demeden, kimseye değmeden, kimseden olmadan, kimseden ummadan, kimsenin saçına ak olmadan, sırtına yük olmadan, kalbine iz bırakmadan, sıyrılıp gitsem bu hayattan..!”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İçten bir gülüş kaç para eder usta..? Ya da tüm kalbinle sevmenin kilosu kaça..? Özlemek mesela, İçin rahat etsin diye sesini duymak ya da..? Haber alamadığında meraklanmayı, Sevdiğini gördüğünde elini ayağına dolaştıran telaşı kaç paraya yok edersin mesela. Ben hesapladım usta... Dünya kadar malın olsa ne fayda. Bazı şeyleri satın alamıyorsun parayla. Çıkarsız,riyasız,yalansız seviyor ve seviliyorsan En zengin sensin bu hayatta...
“Bir şey karşına dikiliyorsa, seni yaralıyorsa, bırak gelişsin, bırak acıtsın kök salıyorsun, deri değiştiriyorsun demektir.! Senden seni doğurtan parçalanışa ne mutlu!  Ne mutlu dayandığın tüm acılara!” Antoine De Saint-Exupéry
Biliyoruz ki bütün acılar bir gün geçer. Bütün fotoğraflar sararır. Yara kabuk tutar kapanır. Bir sabah yine taze ekmek ister canın kahvaltıda. Bir fincan sade kahve. Demli bir çay ister akşam üstü olunca. Sokakta mevsimi fark edersin aynada kendini. Önceleri belli belirsiz sonra gamzene kadar gülersin. Şarkılar mırıldanır çekmecelerde renkli kalemlerini ararsın. Kuşlar gelir konar dallarına. Kırıldığın yerden çiçek açarsın. Bütün acılar bir gün geçer. Ya da alışırsın..
Alçaklığın, hainliğin, ikiyüzlülüğün, puştluğun, kısacası cümle kokuşmuşluğun at oynattığı bir dönemde yaşamdan zevk alabilmek ancak zayıfların bahtiyarlığıdır. Esas olan sadece yaşamak değil, insana yakışır şekilde ve onurlu yaşamaktır. Teslim olmadan, boyun eğmeden, sürünmeden, el etek öpmeden yaşamaktır… Nazım Hikmet