hayatan fena soğudum

youtube.com/shorts/j_4i0M0n... Oha oha oha oha oha fkdnfbfc Yakıyorlar ya üff
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Fiziken ayakta, ruhen ayakta Psikolojik olarak yerlerdeyim
Şimdi sana küçük bi hatırlatma yapıcam Farkındaysan 1 aydan kisa süre sonra OKUL adındaki yere gidiceksin 6 -7 saat üst üste pijaman olmayacak ,telefonun olmayacak ve hayatan soğumuş 29 kişiyle birlikte 1 insana mal mal bakışıp hiç bi şey anlamıycaksın IYI ŞANSLAR
Fazla umursamayı bıraktığımda hayata her sey daha güzel oluyor
Ota boka gülmek benim seçimimdi Yoksa bu hayata hiç bir şeyin komik olmadığını bende biliyorum