deaann

deaann
@aslisensa
O kaplumbağa gibi ve yalnız olmayı doğru değil.
Reklam
Nefes almak istiyorum, Casper'ın dediği gibi ama yapamıyorum, işe yaramayacak, en azından bende, bu tip şeyler hiç yaramamıştır, özellikle de ben öfkelendikten ve kafamdaki müzik başladıktan sonra.
Ofisinde devasa bir akvaryum var ve içinde sürekli adım adım hareket eden ancak pek de yol kat edemeyen şişman ve yavaş bir kaplumbağa var. O lanet zavallı şeyi sürekli izliyorum, saatlerce ve hatta günlerce izleyebilirim; onun hiçbir anlamı olmayan bir görev için aşırı sabırlı olduğunu düşünüyorum. Nasıl olsa o lanet akvaryumdan yakında çıkma ihtimali falan yok, öyle değil mi?
“Buradaki işiniz sizsiniz. Hepimiz buraya iyileşmek için geldik, öyle değil mi?” diyor. Bu da demek oluyor ki: Hepimiz şu anda boktan bir durumdayız. Ama bunu zaten biliyorduk.
Reklam