Her şeyin bir rüya olmasından çok korktuğum için her defasında, o korkunç mide bulantısı hissi geldi ve gerçek olduğunu anlamak için kendimi çimdikledim -aniden, bu sadece bir rüya olsa bile, olabildiğince rüyaya devam etmem gerektiğini aklıma getirince çimdiklemeyi bıraktım-
Üzgünüm, çünkü bu yolculuk çok güzel oldu ve güzel şeyler bittiğinde hep üzülürüm. Sonrasında daha güzel bir şey olabilir ama bundan asla emin olamazsınız. Ve çoğu zaman da daha güzel bir şeyle bitmez.