asma asma

asma asma
@asmati16
Ustam… Aklım firarda Gözbebeklerimde müebbet hüzün, Dilimde ay kesiği bir yara. Düşüm kırık dökük. Umudumun boynu bükük.
Reklam
Yağmur yağınca ne olacaklar? Kirlerinden arınıp, Pirupak mı olacaklar? Yağmur doğayı paklar. Seni amelin aklar!
Özünde iyi biriydi. Biraz ürkek hatta korkak biriydi. Başı sıkışsa yalana sığınır, Yorgan gibi örterdi. Ah... Zavallının tekiydi.
Hüzünlü ve Dalgındı. Vebal almıştı. Ağır bir Vebal hemde. Pişmandı. Bir insana bu kadar mı yakışırdı Acı çeken bir surat ve Pişmanlık kokusu ?
Hayat renklerin teke düşmesi ile değil Her rengin yaşama şansı bulması ile güzelleşir
Reklam