Bazen gitmek gerekir...
Herşeyi öylece olduğu gibi bırakıp;
geldiğinde bulamamayı göze alıp,
gidebilmek gerekir..
İleriye daha umutla bakabilmek için,
ardında bıraktıklarına aldırmadan;
yüreğinin sızısını da cebine koyarak...
Atının terkisine koyup umutlarını;
heybene sadece yalnızlığını
ve yüreğini alarak,
gitmek gerekir...