Aslı

Aslı
@asslii
Şeytan ayakta
A'ya sinirlen B'ye saldır
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şu zamanda bencilliği ve kayıtsızlığı sık sık savunuyorum.Babama baktığımda ise sık sık merhameti savunuyor oluyorum.
Kitap arasında ayrım yapmak çok saçma bir olay.Her kitabın kendi atmosferi var.Ama yine de badboy$mafya kitaplarıyla Dostoyevsky,Tolstoy okuyan bir olmamalı
Kendini saf bir iyilikle kuşatılmış insanları alkışlarken,kendindeki iyiliği muhafaza edemediğinden ötürü mü?yoksa bu karakteri elde edemediğinden mi?
Kendimi yetiştirmeden, bir çocuk yetiştirmek istemezdim