asteria⋆

asteria⋆
•Kişisel kütüphanem
Duygu olmadan, güzel bir fotoğraf sadece bir fotoğraf olurdu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir insanı anne babasına ve hayatının diğer yarısına bağlayan derin bağlar arasında bir fark vardı. En azından olması gerekiyordu.
İyi bir insan olmaya çalışmıştım. İyi bir evlat, iyi bir sevgili...ancak ne kadar uğraşırsam uğraşayım sonunda hep incinmiştim.
Dünyadaki tüm güzelliği ve ışığı hak ediyorsun.