zerdali.

zerdali.
@aswium_4
Per aspera ad astra.
"Bir insanın yarasını başkası dağlarsa onun vicdanına kalırsın"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"gitmek zorundayım, Yorulmuştum Bir yanımı Hep eksik hissettirmene İzin vermekten."
"Bazen de fazlalıklar eksik bırakır insanı; fazla değer vermek, fazla anlam yüklemek, fazla umursamak, fazla sevmek."
"Deveye diken,insana siken yaranır."
"Geçeceğini biliyordum,iyleşeceğimi de.Güleceğimi,merhametimi hiç kaybetmeyeceğimi,duvar gibi dimdik duracağımı da... Ama heyecanımı ve güvenimi kaybedeceğimi hiç düşünmemiştim."