Hiçbir zaman bu platformda herhangi bir kimsenin arkadaşlık etme ilgisini çekmek gibi bir amacım en başından beri olmadı. Hoş bulduğum, bazı zamanlar kendimi gördüğüm alıntıları, ileti olarak yazdığımda bana huzur veren sözleri paylaşıyorum. Siz dostlarımın paylaştığı cümlelerin anlam derinliğine inemediğim anlarda, o cümlede ne kast edilmiş veya ne için söylenmiş bu söz diye soruyorum veyahut konuları saptırtmadan konuşan 1000 kitap ailesinin üyeleriyle fikir alışverişi yapıyorum. Bana doğru geleni bu... Henüz 17 yaşındayım eğer hayatta olursam ve bu hesabı kaybetmezsem, platform da iptal edilmezse eskiye dair düşüncelerimi, gelişim sürecimi görmek isterim.😸