Razumuhin

Razumuhin
@atdauteala
Ankara ; dört yanı yokuşlarla çevrili bir cehennemdir.
Reklam
Bir kez ben olarak yaşadıktan sonra bir daha biz olmak istemezsin.
İnsanlar yavaş yavaş inanmamayı, güvenmemeyi, sevmemeyi ve kronik şüpheci olmayı öğrenir. Bu gerçekleştiğinde artık ne yazık ki çok geçtir. İnsanların tecrübe dediği şey de budur. Kalbiyle bağlantısını kesmiş insana ‘tecrübeli’ denir. Sigmund Freud
“Kendimden başka kimse bana kendimi daha iyi hissettiremez. “ dedi.
Ankara’nın kasvetli kaldırımlarının yanında İstanbul’un denize çıkan sokakları neymiş be.
Reklam