Ateş

Ateş
@ates_iste
Dm = x konuşacaksan zaqa var
Reklam
haklı olduğuna inanamıyorum ama haklı bir söz var ''sap geldik sap gidicez''
en büyük ağlama sebebiniz?
biriyle tanıştığımda çok utangaç olup, daha sonradan iyice alışınca içimdeki psikopatı ortaya çıkaranlardanım
Öğrenciler öğrenmeyi bıraktılar artık sadece ders çalışıyorlar