Bizim insanlarımız ne kadar tuhaf yaa!
Başka ülkenin yaşlı kadınlarına "ne bakımlı, bak kendini salmamış, şıklar, harikalar..." güzellemesi yaparken kendi ülkesinden biri (40+) bu şekilde olunca da "yaşına göre giyin/davran, ergen misin, gençlere özeniyor..." taşlaması yaparlar..