Kahveli kitaplı paylaşım yapmak için kalktım bu saatte kahve yaptım. Kıymetimi bilin :d köpüksüz dibek kahvemle herkese selamlarımı iletiyorum. Kitap da epeydir kütüphanede, orijinal bir kitap koyup foto çekeyim dedim :d bu vesileyle başlayayım inşallah 😂 bunların içimde kalması gerekiyordu evet, ama neden kalsın ki? 😏