B.

B.
@avid_reader
Hanımefendi ben deliyim
Dostoyevski’nin şu sözüne kalbimi bırakıverdim gece gece
"Önce biraz ağladılar, sonra alıştılar.İşte aşağılık insanoğlu her şeye alışıyor."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sadece bir sırt çantası ve trenle ülke ülke gezme fikri, çıkma! aklımdan lütfen ...
Sonumuz kötü ama başta güzel günler yaşadık, kabul edin :)
Sunny side up yapmadan güne basladim diye hep bunlar